יובל סיגלר רכש את מגזין הנשים "את" מידי קבוצת "תכלת". מו"ל "טיים אאוט ישראל" חתם היום (ב') על העסקה במסגרתה רכש את המותג הוותיק, על תת-מותגיו בתחום האופנה והמזון, ואת המגזין "ביג טיים", כמו גם את מערך המנויים שלהם.
על-פי הערכה, היקף העסקה נע סביב מיליון שקל.
ב-1 ביולי יוציא סיגלר את המגזין במתכונתו החדשה, ובהמשך יוציא לו גרסה דיגיטלית וכנסים שיבוססו על שמו.
"את" היה חלק מקבוצת "מעריב" מאז היווסדו בשנת 1967. ב-15 השנים האחרונות ערכה את המגזין עפרה מזרחי, וב-8 החודשים האחרונים ערכה אותו דורית בן-ארי תחת קבוצת "תכלת" של עקיבא גולדבלום.
מגזינים אלה יצטרפו למגזין "מסע אחר", מגזין העיצוב "נישה" ומגזין המדע "גליליאו", אותם רכש בשנה שעברה סיגלר בזמן פירוק חברת "מוטו" תקשורת; וכן למגזין "אטמוספירה" המופץ לנוסעי אל-על. סיגלר נחשב היום למו"ל המגזינים הגדול בישראל.
סיגלר השיק לפני חודשים אחדים את אתר האינטרנט של "טיים אאוט", timeout.co.il, ומדווח על 900 אלף גולשים ייחודיים (יוניקים) בחודש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.