פחות משבוע לפני פתיחת המונדיאל בברזיל, הודיעה פיפ"א כי העבירה 100 אלף כרטיסים שיועדו לספונסרים ושותפים מסחריים שלה לטובת מכירה לציבור הרחב.
אחרי שבמונדיאל 2010 בדרום אפריקה ספגה פיפ"א ביקורת גדולה על כך שמקומות רבים שיועדו לספונסרים נותרו ריקים באצטדיונים, החליט הארגון לשנות לקראת הטורניר בברזיל את שיטת חלוקת הכרטיסים לשותפים העסקיים ואיפשרו לספונסרים לקחת את הכרטיסים שמוקצים להם עד חמישה חודשים לפני פתיחת הטורניר.
השבוע דיווחה פיפ"א כי 100 אלף כרטיסים שהוקצו לספונסרים לא נלקחו, והם הועברו למכירה לציבור הרחב.
יש לציין כי גם ככה כמות הכרטיסים שפיפ"א שומרת לשופתים העסקיים שלה היא גדולה מאוד, ומוערכת ב-25% מכלל הכרטיסים שהונפקו לטורניר. בסך הכל הוצאו למכירה 3.1 כרטיסים למשחקי ברזיל 2014, כאשר כמות הבקשות לכרטיסים הסתכמה ב-11 מיליון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.