סנונית ראשונה לקראת מכרז הפרסום? אמנם המכרז הצפוי על תקציב הפרסום של רכבת ישראל טרם יצא למכרז באופן רשמי, אך נראה כי דה-פקטו מערכת היחסים עם משרד הפרסום הגיעה אל קיצה, והרכבת פועלת כעת באופן זמני באמצעות משרד הפרסום פיגמנט.
בתקופה האחרונה יצאה הרכבת עם מספר פרסומים לפרויקטים שונים באמצעות פיגמנט, שבימים כתיקונם אמורים היו להתפרסם באמצעות משרד הפרסום שלה, ראובני-פרידן. תקציב הפרסום של הרכבת טופל בשנה וחצי האחרונות בראובני-פרידן, אך בחודשים האחרונים נראה כי מערכת היחסים בין המשרד לרכבת עלתה על שרטון.
החוזה עם ראובני-פרידן אמור להסתיים בעוד כחצי שנה, עם סיומה של התקשרות בת שנתיים.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של רכבת ישראל עמד ב-2013 על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון. מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של 4.7 מיליון דולר במחירי מחירון.
מראובני-פרידן נמסר בתגובה כי ההתקשרות בין המשרד לרכבת כבר הסתיימה על-פי החוזה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.