קבוצת כלמוביל יוצאת במיזם רכב חדשני לשיווק רכבי יד שנייה, שמבוסס על האינטרנט. המיזם, שפותח במערך הפיתוח העסקי של החברה, כולל אתר שמיועד להפגיש בין מוכר הרכב לקונה הרכב תוך עמידה בסטנדרטים קפדניים של איכות.
האתר, המכונה "CARTER", מאפשר ללקוחות לצפות בהיצע כלי הרכב המוצעים ברגע נתון ולהזמין מועד לפגישה ובחינת הרכב. החברה עובדת במקביל מול המוכר כדי ליצור את המפגש, מבטיחה בלעדיות לקונה ומטפלת בכל שירותי הבדיקה, הלוגיסטיקה, העברת הבעלות והתשלום על הרכב.
מאגר כלי הרכב של המיזם מתמקד בכלי רכב מבעלות פרטית בלבד, עם גיל עד 8 שנים בלבד ועם קילומטראז' נמוך מ-150 אלף קילומטרים.
לטענת החברה כלי הרכב עוברים סינון במכון מורשה ויוצאים למכירה רק אם הם ללא תאונות כלשהן ועברו בהצלחה שורה ארוכה של סעיפים טכניים במהלך הבדיקה. המגרש בו מתבצע המפגש בין הקונה למוכר ממוקם בפי גלילות. החברה מאפשרת החזרה של הרכב עם 5 ימים מהקניה עם התחייבות להחזרת הכסף.
המיזם פועל במקביל לפעילות הטרייד-אין המקובלת של כלמוביל, שממשיכה במתכונת הרגילה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.