משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב הפרסום של רשת האופטיקה החדשה מקבוצת ריטייל 3000 - כך נודע ל"גלובס".
לצורך בחירת משרד הפרסום שיטפל בתקציב נבחנו מספר משרדים, בהםY&R ישראל, שאף הגיעו עם הקבוצה למשא-ומתן מסחרי שלא הבשיל לכדי התקשרות.
היקף התקציב של רשת האופטיקה החדשה מקבוצת ריטייל 3000 צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל.
למנכ"ל שטרית מדיה גרופ, גיא וינברגר, יש ניסיון בהשקת רשת משקפי שמש - הוא זה שהביא בעבר את תקציב קרולינה למקה ברלין ל-Y&R ישראל, שעם עזיבתו של וינברגר עבר לטיפולו של ראובני-פרידן.
קבוצת ריטייל ישראל, בבעלות רונן לוי ורוני צים, הצהירה באחרונה על כוונתה להיכנס לתחום האופטיקה ולהקים חברה שתאגד את כל האופטיקאים הפרטיים ותאפשר להם להתחרות במחירים הנמוכים שמציעות הרשתות. הרשת מתעתדת לפתוח כ-40 חנויות בפריסה ארצית לקראת חודש אוקטובר.
עבור שטרית מדיה גרופ מדובר בחיזוק מעמדה בתקציבי חברת ריטייל ישראל - זאת לאחר שלפני מספר חודשים זכתה בתקציב אופיס דיפו, שעליו התמודד המשרד מול GPS.
וינברגר אישר את הידיעה ואמר: "בעבר טיפלתי בתקציב הפרסום של רשת אירוקה והשקתי את קרולינה למקה, ומבחינתי מדובר גם בסגירת מעגל אישית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.