השקה מוצלחת לריאליטי החדש של זכיינית ערוץ 2 קשת, "הצילו! אני לא יודע לבשל": פרק ההשקה ששודר אמש (מוצ"ש) מוביל את טבלת הרייטינג השבועית, עם 30.8% צפייה בקרב משקי-בית יהודיים.
למעשה, מאז ה"כוכב הבא", "הצילו! אני לא יודע לבשל" הוא הפורמט הטרי שמשך את העניין הרב ביותר בשנים האחרונות עם השקתו. 846 אלף צופים בכלל האוכלוסייה התחברו לתוכנית, מהם 30 אלף במשקי-בית לא יהודיים.
יש לציין כי בהשקת התוכנית דווקא השבוע לוקחת הזכיינית סיכון בשל הקרבה לחגים, אז תספוג - כבדרך-כלל בתקופה זו - ירידה בסך הצפייה הכללי.
"הצילו!" של קשת גוברת על "The Voice" של רשת, שהובילה בשבוע שעבר את טבלת הרייטינג וממשיכה לרשום נתונים שנעים בין 600-700 אלף צופים בשני המשדרים השבועיים.
ערוץ 10 ממשיך להתבשם מריחות התבשילים של "המסע המופלא של גידי ואהרוני", שגוברת השבוע על "המיזם" של רשת ששודר ממול - 17.3% מול 16.7%. 450 אלף ישראלים צפו בתוכנית.
גם חדשות 10 נהנית משבוע מוצלח במיוחד בכל החזיתות - הממוצע השבועי של מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 עמד על 14.3% במשקי-בית יהודיים, לעומת 19.8% למהדורה המרכזית של חדשות 2.
בגזרת ליל שבת, "יומן" בערוץ 1 עם אילה חסון רשם 5%; "שישי" בערוץ 10 עם אלון בן-דוד וטלי מורנו, בתוכנית בה הובאו פרטי מכתב הסרבנות של 8200, מגיע ל-7.7%; ו"אולפן שישי" בחדשות 2 בהובלת דני קושמרו רשם רק 13.2%.
להצלחה של "שישי" תורם גם שי שטרן, שתוכניתו, ששודרה מיד אחר-כך בערוץ 10, הגיעה לשיא השבוע - 8.6% צפייה.
עם זאת, אמילי עמרוסי לא עושה כלום לנתוני הצפייה של תוכנית הבוקר של ערוץ 10, שעומדת על 2.9% צפייה בלבד.
רייטינג 14.9.14
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.