הקמפיין הישראלי של מוקדמות יורו 2016 נפתח ביום שישי ברגל ימין עם ניצחון 1-2 בקפריסין. אבל בכל הקשור לרמת העניין הציבורי סביב המשחק, נרשמה אכזבה יחסית: המשחק ששודר בערוץ 1 גרף רייטינג ממוצע של 12.7% בלבד בקרב משקי-הבית היהודיים. במשחק צפו בממוצע 358 אלף צופים.
עם זאת, את הנתונים הנמוכים אפשר בין היתר לשייך ליום שישי, שנחשב מסורתית לערב צפייה חלש יחסית.
יש לציין כי מדובר בפתיחת הקמפיין החלשה אי-פעם מבחינה טלוויזיונית של נבחרת ישראל, ונתון ששבר את השיא השלילי שנרשם בקמפיין מוקדמות יורו 2012, אז נרשם רייטינג ממוצע של 14.3% למשחק הפתיחה מול מלטה. בקמפיין הקודם (מוקדמות מונדיאל 2014) שידר את משחק הפתיחה ערוץ הספורט, שלא נכלל במדידת הרייטינג של הוועדה למדרוג.
ערוץ 1 ישדר מחר (שני, 21:45) את המשחק בין אנדורה לישראל.
נבחרת ישראל - רייטינג ממוצע למשחקי המוקדמות
מוקדמות מונדיאל 2014* - רייטינג: 13.7% (ערוץ 1)
מוקדמות יורו 2012 - רייטינג: 15.5% (ערוץ 10)
מוקדמות מונדיאל 2010 - רייטינג: 19.6% (ערוץ 2 רשת)
מוקדמות יורו 2008 - רייטינג: 20.05% (ערוץ 1)
מוקדמות מונדיאל 2006 - רייטינג: 26.3% (ערוץ 1 וערוץ 10)
* 5 משחקים; היתר שודרו בערוץ הספורט (לא נכלל במדידת הרייטינג)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.