חברת התרופות טבע מנהלת מכרז על תקציב הפרסום של אופטלגין - כך נודע ל"גלובס".
פרזנטציות נערכו לפני החג על-ידי משרדי הפרסום אדלר-חומסקי (המטפל כיום בתקציב טבע), פובליסיס ישראל ו-y&r ישראל. יש לציין כי לא מדובר בכל תקציב טבע אלא רק במותג אופטלגין עצמו.
לפני כשנתיים עבר תקציב הפרסום של טבע לאדלר-חומסקי לאחר שטופל במשרד y&r ישראל (תחת שמו הקודם שלמור-אבנון-עמיחי).
טבע איננה מפרסמת גדולה, אולם הפעילות הבינלאומית שלה ומותגיה החזקים הופכים אותה לתקציב נחשק בעיני המשרדים הגדולים. החברה עולה לא אחת בקמפיינים טלוויזיוניים, כשהיא תומכת במותגים כגון אקמול, אקמולי, אקמול ליקוויד ג'ל, אופטלגין, אלמקס, מרידול, סטיליה ואלרין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.