יום לאחר שפורסם כי סוגיית השירות הבעייתי בהוט תעלה לדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת, בין היתר בעקבות תחקיר התוכנית "צינור לילה" שחשף כשלים חמורים בהתנהלותה - חברת הוט חנכה היום (ד') מוקד שירות חדש בירושלים בשיתוף עם חברת תקשוב, בו יועסקו מעל ל-200 נציגי שירות חדשים. לדברי החברה, מעל ל-450 נציגי שירות חדשים גויסו, והיא ממשיכה בגיוס של 200 נוספים, בהשקעה כוללת בחודשים האחרונים של מעל ל-30 מיליון שקל.
נזכיר כי השירות של הוט בנוי על מיקור חוץ שמסופק על-ידי חברת תקשוב, כלומר העובדים שייכים לתקשוב שמתפעלת את המוקד. תהליך זה החל בשנה שעברה וכולל גם את עבודת הטכנאים שמתופעלים על-ידי חברה חיצונית.
אילן צחי, מנכ"ל הוט, מסר כי "המוקד החדש בירושלים הוא חלק מההשקעה האדירה שלנו בשדרוג מערך השירות של החברה. בסך-הכול הגדלנו את מערך השירות בהיקף חסר תקדים של כ-25% בחודשים האחרונים; כפי שהתחייבנו, בשבועות האחרונים כבר נרשמה ירידה בזמן ההמתנה הממוצע; התהליך בעיצומו, ואנו מחויבים להמשיך ולשפר את השירות".
בתשובה לשאלת "גלובס" בכמה ירדו זמני ההמתנה, מסרה הוט כי בחודש אוקטובר נרשמה ירידה של 50% בזמני ההמתנה במוקד השירות, בהשוואה לממוצע 3 החודשים הקודמים לאוקטובר.
לדברי הוט, במרוצת השבועות האחרונים התייצב זמן המענה הממוצע ללקוח, הן בשירות הטכני והן בשירות הכללי, ויש שיפור בזמני המענה. ירידה נוספת בזמן המענה הממוצע צפויה, לדברי הוט, להיות בשבועות הקרובים, עם סיום קליטת והכשרתם של כל נציגי השירות החדשים והטעמת שינויים טכנולוגיים וארגוניים שונים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.