לראשונה מאז תחילת העשור מרכזת חברת קרוקס את תקציב הפרסום העולמי שלה במשרד פרסום אחד. התקציב יעבור למשרד הפרסום הניו-יורקי McKinney.
מהחברה נמסר כי המעבר למודל הגלובלי נועד ליצור מסר אחיד לצרכנים ולסייע בחיזוק נאמנות הלקוחות.
משרד הפרסום צפוי להמשיך לעשות שימוש בסיסמה "Find Your Fun" שמלווה את המותג בשנים האחרונות, אך לשנות את האסטרטגיה, את הקריאייטייב ואת רכש המדיה.
עד עתה מרבית התקציב נוהל בתוך החברה, וקרוקס נעזרה בנותני שירותים חיצוניים בתחום הפרסום במהלך פרויקטים שונים.
המותג קרוקס נמכר כיום ב-90 מדינות והחברה נסחרת לפי שווי של מעל למיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.