בדיוק כפי שלא נצא לרופא בקופת-החולים מבלי להזמין תור מראש, מקווים בדואר להנחיל הרגל יעיל של הזמנת תור מבעוד מועד ולפני היציאה אל סניף הדואר הקרוב לביתכם. המטרה היא לצמצם ככל האפשר את ההמתנות הממושכות ומורטות העצבים בסניפים.
הזמנת התור, בהתאם לשירות הרצוי, מתבצעת דרך אתר הדואר או באמצעות אפליקציית הדואר. לאחר רישום והזנת פרטים (שם, כתובת דואר אלקטרוני וסיסמה), מזינים יום ושעה רצויה להגעה אל הסניף. עם ההגעה לסניף במסוף הכניסה יקישו מזמיני התור על אופציה "יש לי תור מוזמן" - יקבלו מספר בהתאם לשעה שבה הזמינו את התור, כך שזמן ההמתנה יהיה מינימלי.
בשלב זה הזמנת התורים פועלת בכ-100 סניפים, ועם הזמן היא תורחב לסניפים נוספים.
המהלך הוא חלק מרפורמת הדואר שיוצאת לדרכה בימים אלה. במסגרת הרפורמה ייפתחו בהדרגה סניפים מסוימים עד השעה 20:00, ולידיעת הרוכשים באינטרנט: יותר ויותר חבילות יביאו הדוורים (שיתוגמלו על כך בהתאם) עד לפתח הבית. בנוסף, נפתחו מרכזי חלוקה ייעודיים שפועלים בנפרד מהסניפים הרגילים, כאשר כרגע מרכזים כאלה פועלים בחדרה, בירושלים, ברמלה ובבת-ים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.