כשנה וחצי אחרי רכישת פעילות לודז'יה רוטקס בישראל, חברת דלתא משיקה רשת הלבשה תחתונה לצעירות תחת המותג FIX.
בשבוע האחרון חנכה החברה חנויות ראשונות ברשת, שנפתחו בקניון רחובות, איקאה צפון, ביל"ו סנטר, קניון גבעתיים ומרכז ירושלים. עד סוף השנה ייפתחו שתי חנויות נוספות.
בניגוד לרשת דלתא הפונה לטווח גילאים רחב, הרשת החדשה פונה לגילאי 17-25, קהל שלדברי מנכ"ל דלתא ישראל, צביקה שווימר, אינו הקהל של רשת דלתא.
לדברי שווימר, "FIX פונה לקהלים שעד היום היו פחות נגישים לדלתא, ואנחנו מאמינים שהרשת החדשה תהפוך לעדיפות הראשונה של קהל הצעירות בישראל. דלתא, כחברה יצרנית, מייצרת למיטב המותגים בעולם, כמו למשל ויקטוריה'ס סיקרט, קלווין קליין ועוד, וכאן אנחנו מנצלים את היכולות, הידע וכושר הפיתוח והייצור העולמי כדי להביא את המוצרים הטובים ביותר לרשת FIX".
רשת FIX כוללת מגוון קטגוריות רחב, לרבות הלבשה תחתונה, הלבשת פנאי, בגדי ים, מוצרי טיפוח ומארזי מתנה.
- מי הם המתחרים של הרשת?
"כל אחת מרשתות ההלבשה התחתונה שמוכרת לצעירות".
- איזו קניבליזציה צפויה לכם מול רשת דלתא?
"השוק מספיק גדול. מוצרי FIX שונים במהותם ממוצרי דלתא, ואני מעריך ש-FIX תיקח מכלל השוק ותרחיב אותו".
- מהו צפי המכירות?
"הפוטנציאל הוא עשרות חנויות שייפתחו, לאחר שנשיג את היעדים הכספיים שהצבנו לעצמנו עם 8 חנויות. אנחנו מצפים למכירות גבוהות למ"ר, בהיקף של 200-300 אלף שקל לסניף לחודש".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.