חברות הפיצה שוברות את הראש בניסיון להפוך את חוויית רכישת מוצריהן לנעימה יותר. אחרי אפליקציות המאפשרות הזמנת פיצה מהירה מהסמארטפון ומעקב אחר הכנת הפיצה, ברשת פיצה האט חשבו על פתרון חדשני - מעקב אחר מיקום השליח בזמן אמת.
לאחר שהלקוח מזמין את הפיצה, ומסתיים החיווי על מצב ההכנה שלה באפליקציה, מתקבל מסרון בסמארטפון הכולל לינק לאתר ייעודי. באתר מופיעה מפה, אשר עליה רואים בכל רגע את מיקומו של השליח, מסלול הנסיעה שלו, מידע אודות זמן העצירה אצל לקוחות קודמים ואפשרות לשליחת הודעה לשליח.
השירות זמין כרגע בפיילוט באזור רמת-גן, ובעוד חודש הוא יפעל בשאר הארץ. את המערכת רכשה פיצה האט ישראל מחברת Dragon Tail.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.