סביון בר-סבר, סמנכ"ל השיווק של הוט ב-5.5 השנים האחרונות, הודיעה היום (ב') על פרישתה מהתפקיד.
החברה מסרה כי במהלך שנותיה ליוותה והובילה בר-סבר מהלכים אסטרטגיים משמעותיים של הקבוצה, ובכללם כניסה לשירותים חדשים בשוק התקשורת ושינוי תפישת הוט מחברת כבלים לקבוצת תקשורת מובילה.
סביון אמרה היום: "אני מוקירת תודה על התקופה המרתקת, האינטנסיבית ורבת-העשייה שחוויתי פה. נהנתי מכל רגע ולמדתי המון. ב-5.5 שנים אלה הובלתי יחד עם חבריי להנהלה את אחד המהפכים העסקיים המשמעותיים ביותר בשוק התקשורת, מחברת כבלים לקבוצת תקשורת מובילה".
אילן צחי, מנכ"ל הוט, מסר כי "בשם החברה ברצוני להודות לסביון בר-סבר על תרומתה האדירה ויוצאת הדופן".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.