זמן קצר לאחר שתקציב הפרסום של רשת מלונות דן מצא בית זמני במשרד הפרסום מקאן תל-אביב, תקציב הפרסום שוב על המדף: ל"גלובס" נודע כי מלונות דן יוצאים למכרז על התקציב ופנו ל-4 משרדי פרסום בהצעה להשתתף בו.
היקף התקציב עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה.
עד לפני חודשים ספורים החזיק בתקציב משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שטיפל בו למעלה מ-10 שנים.
מנכ"ל באומן, יוסי לובטון, החליט על הפסקת ההתקשרות עם הרשת וסירב לשחרר לרשת המלונות את חומרי הקריאייטיב אשר עליהם עמל המשרד בחודשים האחרונים, וזאת עד לקבלת תמורה עבור חומרים אלה.
בשבועות טרם הפסקת ההתקשרות עם באומן, קיבלה הרשת הצעות מדיה ממספר גורמים בשוק, אך רשמית לא היה מדובר במהלך של מכרז, כי אם בתהליך שבסופו אמור היה משרד הפרסום לקבל הצעה ולהציג מולה הצעה נגדית משלו.
כשהתברר כי למרות ההבטחות מלונות דן אכן מתכוונים לא לרכוש מדיה באמצעות קבוצת באומן, והם התקשרו לצורך זה עם קבוצת מקאן, החליט לובטון על הפסקת ההתקשרות.
במלונות דן נותרו ללא משרד והפקידו גם את תקציב הקריאייטיב באופן זמני בידי מקאן.
למעשה, מדובר היה במהלך טקטי, שכן רוב הקמפיין כבר היה גמור.
במלונות דן סרבו להתייחס לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.