תקציב הפרסום של רשת חצי חינם יטופל במשרד הפרסום ראובני-פרידן - כך נודע ל"גלובס". הרשת כמעט ולא עבדה בשנים האחרונות באמצעות משרד פרסום, ועיקר מהלכי הפרסום שלה נעשו באופן עצמאי.
בשלב זה לא הוגדר תקציב פרסום סופי לרשת, אך בענף מעריכים כי הטלטלות שעברו הרשתות הקמעונאיות בחודשים האחרונים - ובראשן המשבר במגה - משפיעות על כל מי שיכול להתחזק מכך, וכפועל יוצא מזה יושפעו גם תקציבי הפרסום.
בשנת 2014 פרסמה הרשת בהיקף של 19.2 מיליון שקל במחירי מחירון, בעיקר בעיתונות במודעות הארד סייל. הרשת, שהוקמה בתחילת שנות ה-90', מפעילה כיום 7 סניפים ונמצאת בשליטה של משפחת קופרלי.
חלק ניכר מרשתות המזון מטופלות באמצעות משרדי הפרסום הגדולים. בתקציב שופרסל חולקים משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וגיתם BBDO, ובתקציב מגה מטפל משרד הפרסום מקאן תל-אביב.
מפרסמת נוספת מתחום רשתות המזון שהצטרפה לשורת המפרסמים בחודשים האחרונים היא רשת יינות ביתן.
יינות ביתן כמעט לא פרסמה בעבר, אך לפני מספר חודשים התקשרה עם משרד הפרסום יהושע TBWA והחלה לפרסם בהיקפים גדולים יחסית - בין היתר בפרסום בטלוויזיה ובאמצעי מדיה אחרים.
עיקר הפרסום של הרשת החל לאחר שהיא קנתה את רשת כמעט חינם והרחיבה משמעותית את מספר הסניפים שלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.