זה אמנם פועל יוצא של ביקוש גדול בהרבה מההיצע - אך השורה התחתונה היא שמכבי ת"א, הטרבליסטית, תידרדר העונה למקום השלישי בלבד בליגת העל בכל הקשור למספר מנויים שתמכור ל-2015/16: בימים האחרונים חצתה הפועל ב"ש, שתיכנס העונה לאצטדיונה החדש "טרנר", שיכיל 16,126 מקומות (ושאותו היא צפויה להשיק רשמית במשחק מסקרן מול הצהובים כבר במחזור השני), את רף ה-11.5 אלף מנויים שנמכרו (קפיצה של כ-160% לעומת הנתון שרשמה בעונה שעברה באצטדיון וסרמיל - 4,400 מנויים).
מנגד, הקבוצה של מיטש גולדהאר, עקב תכולתו הקטנה של בלומפילד - מוגבלת לכ-11 אלף מנויים בלבד (שכולם כבר סולד-אאוט, כרגיל אצל מכבי בשנים האחרונות), כאשר היא גם שומרת כמות מסוימת של כרטיסים למכירה לאוהדי הקבוצות האורחות, ולקהל הרחב שלה.
במקום הראשון בליגת העל מבחינת מכירת מנויים ניצב הקהל של מכבי חיפה, שקנה נכון לאתמול (ג') 17,230 אלף מנויים. מדובר על עלייה מרשימה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, אז ערב המחזור הראשון של עונת 2014/15 - מכרו הירוקים 15.7 אלף מנויים (בהמשך העונה מכרו כ-1,800 נוספים). בחיפה, שהעלתה השנה את מחירי המנויים - מצפים כי בעקבות כך ההכנסות מאפיק זה יצמחו העונה בכ-10%.
המהפכה המערכתית והמקצועית של אמיר כבירי בהפועל ת"א עושה את שלה, והיא ניצבת נכון לתחילת השבוע עם כ-8,200 מנויים במקום הרביעי - זינוק של כ-36% לעומת עונת 2014/15.
משמעות הנתונים הללו היא שסך הצופים שיגיע למגרשים העונה - צפוי להמריא - שנה שנייה ברציפות. לפי תחשיבי מינהלת הליגות, הסך הכל עמד ב-2014/15 על שיא כל הזמנים של 1.54 מיליון צופים, לעומת 1.18 מיליון ב-2013/14.
הזינוק הגדול ביותר צפוי להתרחש העונה, באופן טבעי, בהפועל ב"ש - שבמשחקיה אשתקד נרשמו 6,644 צופים בלבד בממוצע. ביחד עם קהל החוץ שנוטה להגיע במספרים גבוהים לאצטדיונים חדשים - בב"ש כבר מבינים שהתפוסה במגרש צפויה לעבור את ה-10,000 איש למשחק בכל משחקי הליגה העונה, כולל מול הקבוצות הפחות אטרקטיביות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.