חברת השיווק וההפצה גורי נכנסת לתחום הרפואה המשלימה ותשיק סדרת תוספי תזונה. הסדרה תשווק תחת המותג הפרטי "קנייה חכמה", בשיתוף עם המותג "נאווה בריאות".
חברת גורי תשקיע כחצי מיליון שקל בהשקת סדרת המוצרים, הכוללת בשלב זה 13 תוספי תזונה.
שוק תוספי התזונה בישראל מגלגל כ-800 מיליון שקל, עם מבחר רחב של ויטמינים לכל המשפחה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.