תוכנית הגמר של העונה החמישית של "מאסטר שף", ששודרה אמש (ג') על-ידי זכיינית ערוץ 2 קשת, משכה אליה 957 אלף צופים מכלל האוכלוסייה. במשקי-הבית היהודיים עמד הרייטינג על 35.2%.
מדובר ברייטינג גבוה יותר מגמר עונת "מאסטר שף VIP" ששודרה בראשית השנה, אשר זכה ל-32.5%. עם זאת, הנתון מסמן ירידה לעומת עונות "רגילות" של "מאסטר שף", שבעבר שברה תוכנית הגמר שלה שיאי רייטינג, ובשנת 2013 אף הגיעה ל-46.6% צפייה.
עם זאת, יש לציין כי העונה החמישית של "מאסטר שף" שודרה לקראת סיומה במהלך חודש אוגוסט, בו סך הצפייה נמוך גם כך, ועל כן ההשוואה לצפייה בעונות חורף ראוי שתיעשה בזהירות. בהשוואה לתוכניות קיץ, אחרי גמר "האח הגדול", הגמר של ריאליטי הבישול הוא התוכנית הנצפית ביותר.
ממוצע הצפייה בתוכנית, בה זכה מסמיליאנו די-מטאו, עמד על 30% במשקי-הבית היהודיים ו-864 אלף צופים בממוצע.
את התוכנית הפיקה חברת "גיל הפקות" של אסף גיל.
התוכנית "סלפי", ששודרה אתמול באותו זמן בערוץ 10 - ועסקה שלא בהיעדר יד מכוון בתופעת ההשמנה - עמדה על 6.7% בלבד. עם זאת, יש לציין כי מדובר בשידור חוזר של כתבות ששודרו במהלך מהדורת החדשות, ולכן עלותן לשידור בפריים-טיים היא אפסית - מה שהופך את הערב של ערוץ 10 לרווחי בכל זאת.
המהדורה המרכזית של חדשות 2 זכתה אמש ל-23.3% צפייה, ואילו זו של חדשות 10 הגיעה ל-11.1% צפייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.