שביתה ללא הגבלת זמן בגולן טלקום, לאחר שהעובדים החליטו שמיכאל גולן הבעלים של החברה אינו מתכוון לנהל איתם משא-ומתן כפי שהבטיח. העובדים דורשים שייפתח איתם משא-ומתן להבטחת זכויותיהם בעקבות העסקה למכירת החברה לסלקום, אך למרות הצהרתו של גולן שהוא מתכוון להיכנס איתם למשא-ומתן, בסופו של דבר ההצהרה שלו לא הגיעה לכדי מימוש.
מההסתדרות הלאומית, המייצגת את העובדים בגולן טלקום, נמסר כי היום (ב') בשעה 16:00 אחר-הצהריים נטשו עובדי גולן טלקום את עמדות השירות והמכירה ברחבי הארץ, כמחאה על סירובו של מיכאל גולן לנהל מולם משא-ומתן להסכם קיבוצי כפי שהתחייב לעשות. ההסתדרות הלאומית מדגישה כי זוהי שביתה ללא הגבלת זמן.
עוד נמסר כי כמעט 100% מהשירות המוענק ל-850,000 לקוחות טלקום ניתן בדוכני המכירות, במקרים של גניבה, קבלת כרטיס סים מחדש, החלפת חבילה, הגדרות אינטרנט, בעיות קליטה ועוד. שירות הלקוחות באמצעות טלפון למוקד נמשך ימים מספר לפחות.
בנוסף לכך, בעקבות המשא-ומתן על המכירה התפטרו בשבועות האחרונים עשרות עובדים, והנהלת גולן טלקום לא מצליחה לגייס עובדים חדשים.
יניב מזרחי, מנהל חטיבת הארגונים בהסתדרות הלאומית, מסר כי "חבל שמיכאל גולן לא עומד בהתחייבות שנתן בכתב לעובדים שלו בדיוק לפני שבוע. גולן התחייב להיכנס למשא-ומתן אינטנסיבי וכן עד לחתימה על הסכם קיבוצי".
מגולן טלקום נמסר בתגובה: "מדובר בשביתה מצומצמת בלבד של כ-50 נציגי מכירות המרוויחים בין 15-25 אלף שקל בחודש בממוצע. שאר צוות העובדים של גולן טלקום, המונה כ-300 עובדים, ממשיך בשגרת העבודה כרגיל. צוות המשווקים של גולן טלקום ממשיך אף הוא בעבודה כרגיל. אנו בתחושה קשה שמדובר בשביתה על רקע אישי בלבד המוסתת על-ידי הנהלת ההסתדרות הלאומית, ללא קשר לגולן טלקום ועובדיה. לקוחות גולן טלקום מממשיכים לקבל שירות נאמן ואיכותי כרגיל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.