נמשכת המגמה השלילית בניודים לגולן טלקום, מאז ההודעה על מכירת החברה לסלקום ב-5 בנובמבר. מלבד שלושת הימים שלאחר העסקה, שבהם החברה עדיין רשמה ניודים חיוביים, מדי יום-ביומו היא מאבדת מנויים.
אמנם מדובר במספרים קטנים - אך אם המגמה תימשך, גולן תצטרך למצוא דרך להתמודד עם ירידת המנויים, הואיל והדבר ישפיע על מחיר העסקה הסופי.
מערכת הניודים סופרת את הלקוחות הנוטשים או מצטרפים במונחי נטו, כלומר מספר הלקוחות החדשים פחות הנוטשים. המערכת אינה מדווחת כמה מנויים חדשים מצטרפים לכל חברה, אלא מציינת את תנועת הלקוחות מחברה לחברה.
ההערכה היא שהביקורת על גולן בעקבות העסקה משפיעה על רצונם של מנויים חדשים להצטרף אליה, ובעיקר מגדילה את הנטישה ממנה לטובת חברות סלולר אחרות.
העסקה למכירת החברה נתפסת כאירוע שלילי מבחינת הציבור, שראה במיכאל גולן דמות מחוללת תחרות, כאשר המכירה עצמה נתפסת כניצול ציני של ההקלות שגולן קיבל על-מנת לעשות סיבוב על חשבון משאבי המדינה.
ניודים נטו של גולן מתחילת נובמבר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.