צ'לסי היא קבוצת הכדורגל שנהנית מכמות התיירים הגדולה ביותר מחו"ל שמגיעים למשחקיה הביתיים באנגליה, מבין 20 קבוצות הפרמיירליג. מהבדיקה שערך אתר המסחר בכרטיסים Ticketbis, עולה כי לא פחות מ-28.05% מכלל רוכשי הכרטיסים מחו"ל למשחקי הליגה האנגלית הגיעו לסטמפורד ברידג' על מנת לצפות במשחקי הקבוצה הלונדונית, שזכתה אשתקד באליפות.
כוחה של לונדון כיעד תיירותי מוכח גם באמצעות הקבוצה השנייה בדירוג - ארסנל, ש-26.46% מבין רוכשי הכרטיסים מחו"ל ב-Ticketbis בחרו במשחקיה באצטדיון ה"אמירייטס" כיעד המועדף עליהם. מנצ'סטר יונייטד במקום השלישי ברשימה (15.91%).
התיירות החזקה ביותר אל משחקי פרמיירליג היא מארה"ב: האמריקאים הם האומה היחידה שתושביה רכשו כרטיסים למשחקים של כל אחת ואחת מקבוצות הפרמיירליג בעונת 2014/15.
17.5% מרוכשי הכרטיסים מחו"ל למשחקי צ'לסי אשתקד היו אמריקאים, 8.6% מצרפת, ו-8.4% מדרום קוריאה. אצל ארסנל הנוכחות הבולטת ביותר היא של צרפתים (17.1%), אולי גם בגלל מאמן הקבוצה - ארסן ונגר. בדומה לצ'לסי - גם אצל מנצ'סטר יונייטד נרשמה נוכחות מוגברת של אמריקאים.
מחיר כרטיס ממוצע ב-Ticketbis למשחקי מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג נמכר עבור 171 ליש"ט, בעוד אצל צ'לסי וארסנל עמד על 164 ליש"ט. נציין, כאמור, כי לא מדובר על המחירים "הנקובים" על הכרטיסים - אלא על מחירי יד שנייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.