ענקית הענן האמריקאית סיילספורס הודיעה היום (ג') על רכישת החברה הישראלית אימפליסיט (Implisit), כך דווח היום באתר דאו ג'ונס. החברה הישראלית שהוקמה בתל-אביב, מנתחת את המיילים שמגיעים לחברות, כדי לחזות עסקאות פוטנציאליות ומתממשקת לשירות ה-CRM שלהן. שווי העסקה טרם פורסם, אך לפי ההערכות, מדובר בכמה עשרות מיליוני דולרים.
חברות רבות מנסות לייעל את עבודת צוותי המכירה שלהן באמצעות תוכנת ה-CRM. חברת אימפליסיט הישראלית מפתחת טכנולוגיה לחיזוי של עסקאות פוטנציאליות על ידי ניתוח תכתובות וחומרים קיימים של צוותי מכירה ולקוחות. באמצעות הטכנולוגיה של החברה, נתוני ה-CRM יהיה תמיד מלאים ומדוייקים, והדבר מאפשר לאנשי המכירות לשפר את הפרודוקטיביות שלהם על ידי התמקדות במאמצי המכירה עצמם. בנוסף, פיתחה החברה מנוע המלצות שמכוון את החברות ואת צוותי המכירות שלהן להזדמנויות הרלוונטיות ביותר לאותו הרגע. לאימפליסיט עשרות לקוחות, בעיקר אמריקאיים, כגון Taboola, Kenshoo, Walkme ועוד. החברה נוסדה ב-2012 על ידי גלעד רייכשטיין ואלעד דונסקי, שני יזמים ישראלים.
מניית סיילספורס שנסחרת בוול סטריט מגיבה בחיוב ועולה בטרום מסחר בכ-0.5%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.