חברת החשמל מפרסמת היום (ד') את דוח נציבות תלונות הציבור, ממנו עולה כי אשתקד חלה עלייה של 22% במספר התלונות בהשוואה ל-2014, עובדה המוסברת בחלקה בשל אירועי מזג-אוויר קיצון בחודשים ינואר ואוקטובר 2015.
בשורה התחתונה נרשמו בשנה שעברה 15,105 תלונות, כאשר 0.6% מכלל 2.7 מיליון לקוחות התלוננו.
הנושאים המרכזיים בתלונות הם דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (37%), חשבונות חשמל וגבייה (15%), תלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (13%), אמינות אספקה (5%), תשלום וחלוקת חשבונות (10%), איכות הסביבה (5%) וטיב השירות (4%).
מנכ"ל חברת החשמל, עופר בלוך, ציין עם פרסום הדוח כי "העובדה שכ-95% מהתלונות הגיעו ישירות לנציבות תלונות הציבור של החברה או למחוזותיה, ורק אחוז קטן הגיע באמצעות גורמים חיצוניים, מעידה על האמון הרב של הציבור באיכות והוגנות הטיפול של חברת החשמל בכל תלונה. חברת החשמל גאה ברמת השירות הגבוהה אותה היא מעניקה ללקוחותיה, והירידה במספר התלונות מחזקת את החתירה המתמדת שלנו לשירות איכותי ויעיל.
"החברה רואה בתלונה כלי למתן פתרונות לבעיות שטרם נפתרו ולזיהוי נקודות תורפה - דבר המסייע לשיפור מתמיד של רמת השירות ללקוחותיה. חברת החשמל תמשיך לעודד פנייה לבירור בכל דבר ועניין בכלל ערוצי התקשורת העומדים לשירות הציבור".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.