משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל הודיעו כי הושלם שלב ג' בעבודות הקמת תחנת רכבת עפולה, שנכנסו לשלב גמר ביצוע סופי, כחלק מפרויקט הענק של משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי ישראל, להקמת רכבת העמק החדשה בעלות כוללת של כ-4 מיליארד שקל.
תחנת עפולה הינה התחנה הגדולה ביותר בפרויקט, היא משתרעת על שטח כולל של כ- 700 מ"ר ושני רציפים באורך של-300 מטרים כל אחד. בצמוד לתחנה נבנה מרכז תחבורה גדול המשתרע על שטח כולל של כ- 50,000 מ"ר שישמש לאוטובוסים, מוניות ולתחבורה ציבורית והוא כולל כ-1,000 חניות פרטיות.
הרכבת תגיע לתחנת עפולה על גבי גשר המהווה הפרדה מפלסית, בין מסילת הרכבת לכביש 60, תתחבר לתחנה ומשם תמשיך למנהרות הרכבת החדשות בעפולה שנמצאות גם הן בשלב גמר עבודות.
על פי תכנית חברת נתיבי ישראל 60 ק"מ של מסילת ברזל יחברו בין עמק בית שאן לחיפה ויאפשרו הגעה תוך כ-50 דקות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.