במהלך 2015 ביצעו לקוחות ישראכרט 1.3 מיליון עסקאות באתר הקניות הסיני עלי אקספרס בהיקף של כ-200 מיליון שקל, כשממוצע כל עסקה עומד על כ-90 שקל (22 דולר בממוצע).
מספר הקניות משקף גידול של 60% ביחס ל-2014 - ונזכיר כי מדובר בחברת כרטיסי אשראי אחת (המחזיקה בכ-50% מהשוק), כך שאפשר להעריך כי היקף הקניות באתר הסיני לבדו בכלל השוק הגיע לכ-400 מיליון שקל בשנת 2015.
יצוין כי תשלום באמצעות פייפאל פחות נפוץ באתר עלי אקספרס, שעיקר הקניות בו מתבצעות בחיוב כרטיס האשראי.
על בסיס הפופולריות העצומה של עלי אקספרס חתם ישראכרט על שיתוף-פעולה, לפיו בין התאריכים 14 ל-17 ביולי מחזיקי כרטיס אשראי בינלאומי של ישראכרט ייהנו מהנחה של 5 דולר בקנייה מעל 15 דולר (סכום קנייה מקורי, לא כולל עמלות).
באותיות הקטנות יש לציין כי ההטבה מוגבלת ל-20 אלף המימושים הראשונים שיורידו את ההטבה בפעם הראשונה, כאשר ההטבה מותנית בהורדת קוד הטבה באתר ישראכרט או באפליקציה. ניתן לקבל הטבה אחת לכרטיס, כאשר ההנחה תוענק כזיכוי בכרטיס בו בוצעה הרכישה תוך 21 ימי עסקים ממועד סיום המבצע.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.