ענקית התקשורת ורייזון רוכשת את עסקי הליבה של יאהו תמורת 4.8 מיליארד דולר - כך דווח היום (ב') ב"בלומברג" וב"וול סטריט ג'ורנל".
העסקה כוללת את פעילות האינטרנט של יאהו וחלק מעסקי הנדל"ן שלה. תג המחיר נחשב נמוך במיוחד, שכן בשיא תהילתה, בתחילת שנות ה-2000, שווי השוק של יאהו עמד על כ-125 מיליארד דולר. "אני לא רואה את המכירה לורייזון ככישלון", מסרה בתגובה מאריסה מאייר, מנכ"לית יאהו.
"כשאני מסתכלת על כל מה שהחברה השיגה לאורך שנות קיומה ועל איפה שאנחנו היום, אני לא יכולה להיות גאה יותר בקבוצה שלנו ובמה שהיא הייתה ועודנה מסוגלת להשיג", הוסיפה.
מוקדם יותר השנה יאהו הודיעה על מהלך אסטרטגי שנועד להבריא את החברה ובמרכזו מכירת פעילות הליבה שלה - החיפוש באינטרנט, מאגר פטנטים ואתרי אינטרנט נוספים שבבעלותה.
את הרבעון השני של השנה יאהו סיימה עם רווח נקי של 0.09 סנט למניה על הכנסות של 1.13 מיליארד דולר. בשוק ציפו להכנסות של 0.14 סנט למניה על הכנסות של 1.08 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.