תאגיד פיליפס הבינלאומי, הממוקד היום בתחום הבריאות ומפעיל מרכזי מו"פ בישראל המעסיקים מאות עובדים, יוצא בקמפיין עולמי לגיוס עובדים, במסגרתו יגויסו גם עשרות עובדים בישראל.
קמפיין "קוד טו קר" (מקוד עד טיפול רפואי) נועד למשוך בעיקר מהנדסי תוכנה לתחום הרפואי.
מהחברה נמסר כי "פיליפס מעניקה הזדמנות למהנדסי תוכנה לפתח בחזית הטכנולוגיה הרפואית בסביבת עבודה המאתגרת. המוצרים של החברה מאפשרים קבלת החלטות רפואיות מבוססות נתונים במטרה לאפשר טיפול מדוייק ומותאם יותר לחולה, בתחומים כמו אבחון מהיר של סרטן, טיפול בבית הלקוח במקום בבית החולים ופיתוח מכשירים לבישים היכולים להתריע על התקף לב".
פעילות החברה בישראל מרוכזת בחיפה ובפתח תקווה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.