חברת סלקום הוציאה דיווח לבורסה (לא פחות ולא יותר) והכריזה כי היא רשמה 100 אלף מנויים בשירות הטלוויזיה שלה, סלקום TV.
מאז עלה השירות לאוויר בסוף דצמבר 2014, הגדילה סלקום את מצבת הלקוחות שלה באופן קבוע ועיבתה את התוכן שהיא מציעה ללקוחות, כך שהיום היא יושבת על המשבצת של השחקן החדש בשוק שכבר אי-אפשר להתעלם מנוכחותו ולבטלו.
על-פי הערכות, פעילות הטלוויזיה בסלקום כבר נושאת את עצמה מבחינה כלכלית, בעיקר לאור העובדה שהחברה שילבה את שידורי הספורט בחבילה שלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.