חברת AT&T האמריקאית השיקה אתמול (ב') פרויקט טלוויזיה חדש, במסגרתו העלתה את התוכן שלה לרשת דרך אפליקציה. מעבר לסיפור ההשקה, הנקודה הישראלית המעניינת היא שמרכז הפיתוח של AT&T בישראל היה השותף המרכזי בפיתוח האפליקציה DIRECTV NOW.
המרכז מבוסס על חברת אינטרוויז הישראלית, שנרכשה על-ידי AT&T לפני 9 שנים, באוקטובר 2007, והוא כולל מעל ל-500 עובדים ומנוהל על-ידי ניר שלום, מנכ"ל מרכז הפיתוח של AT&T בישראל.
בנוסף לתכני הווידאו, השירות החדש מציע למעלה מ-120 ערוצי טלוויזיה: ערוצי ספורט, ערוצי תוכן, תכניות חיות וכו'. החברה הודיעה כי לא חייבים להיות מנויים שלה בסלולר על-מנת לקבל את השירות בכל התקן שהוא.
המחירים לשירות נעים בין 30 ל-70 דולר לחודש, כאשר עבור תכנים מסוימים, כמו HBO, עשוי הלקוח לשלם 5 דולר נוספים לחודש - תלוי בחבילה שהוא בוחר.
האפליקציה זמינה גם למכשירי אפל וגם לאנדרואיד. כרגע השימוש באפליקציה לא זמין מחוץ לארה"ב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.