שוב סגירת תחנות במרכז הארץ: רכבת ישראל הודיעה היום (ד') כי היא ממשיכה בביצוע עבודות התשתית לחיבור הקו המהיר בין ת"א וירושלים ורכבת השרון (531). במסגרת זו תבצע רכבת ישראל עבודות להסטת תוואי המסילה בין ת"א והרצליה והנחת מעבוׂר מסילתי כפול בסמוך לתחנת ת"א סבידור מרכז.
בהתאם לכך, החל מיום ד', 21 לדצמבר מהשעה 19:00 ועד ליום א' 25 לדצמבר בשעה 05:00 תיסגרנה תחנות ת"א האוניברסיטה והרצליה.
המשמעויות:
- תנועת הרכבות מצפון תופעל עד תחנת בית יהושע.
- תנועת הרכבות מדרום תופעל עד תחנת ת"א מרכז סבידור.
- רכבות מירושלים ומבאר-שבע (דרך אשקלון וראשל"צ) תגענה עד תחנת ת"א ההגנה.
- בשעות השיא בבוקר ואחה"צ, ביום חמישי (22 לדצמבר), תופעלנה רכבות נוסעים בין תחנות הוד השרון-כפר סבא-ראש העין-פתח תקווה ועד בני-ברק, בשני הכיוונים. הרכבות לא תגענה לת"א. בשאר הימים והשעות, יהיו התחנות סגורות.
על-פי רכבת ישראל, קווי הרכבת החדשים הינם חלק משמעותי מתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל וצפויים לשרת מאות אלפי לקוחות חדשים מדי יום, להוריד רבבות כלי רכב מהכבישים, להפחית בעומסי התנועה ולשפר את איכות האוויר. התוואי החדש והנחת המחלף המסילתי הכפול, יביאו לשיפור מיידי בגמישות התפעולית בהפעלת רכבות הנוסעים בין הרצליה ות"א.
עבודות התשתית תבוצענה על מסילות הרכבת הקיימות או בסמוך אליהן, והן כוללות פירוק והרכבה מחדש של המסילות. לכן, בזמן העבודות, לא ניתן להפעיל רכבות בתוואי, ותנועת הרכבות מופסקת צפונית ודרומית לאזור העבודות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.