בימים האחרונים מאז חתימת העסקה לרכישת גולן טלקום על-ידי אלקטרה מוצרי צריכה, גדל קצב הנטישות של מנויי החברה. כעובדה, גולן טלקום ננטשת יותר ויותר במונחי נטו (מצטרפים חדשים מינוס נוטשים), ואת שנת 2016 היא סיימה עם מינוס 70 אלף נוטשים, כך שהעובדה שיותר מנויים עוזבים את גולן לא צריכה להפתיע על רקע אי-הוודאות סביב המחירים בשוק.
גולן איבדה בשבוע שלפני העסקה כ-200 מנויים מדי יום פחות או יותר, אך בשבוע שעבר הקצב התגבר. ביום רביעי שעבר, למשל, נרשמה נטישה של למעלה מ-400 מנויים, וביום חמישי האחרון מספר המנויים הנוטשים עבר את ה-600.
כאן חשוב להדגיש כי למרות אי-הוודאות הטבעית סביב העסקה, הרי שמנויי גולן לא אמורים להרגיש שום שינוי בתוכניות או בתעריפים, והם אמורים להמשיך ולקבל שירותים כרגיל. ייתכן כי החשש של הנוטשים הוא מהעובדה שהמחירים יעלו ורצונם להבטיח תוכניות אטרקטיביות כבר כעת. אפשרות נוספת היא שחברות הסלולר המתחרות מגבירות את הניסיונות למשוך אליהן לקוחות של גולן ולנצל את תקופת אי-הוודאות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.