פרשת הסלמונלה של יוניליוור תעלה לה בקנס של כ-600 אלף שקל שצפויה להשית עליה הרשות להגנת הצרכן.
הרשות הודיעה לחברה כי היא צפויה להיקנס בגין טענה לפרסומים מטעים במהלך פרשת הסלמונלה שהתרחשה בחודשים יולי-אוגוסט, כאשר החברה טענה כי המוצרים שהגיעו לצרכנים היו בטוחים למאכל - בשעה שבפועל התברר כי חלקם היו נגועים בסלמנולה.
נזכיר כי יוניליוור טענה כי כל המוצרים הנגועים נמצאים בהסגר, ואף התעקשה שכך הם פני הדברים - כאשר בדיעבד הסתבר כי אחד המשטחים זלג לחנויות והגיע לצרכנים.
כוונת החיוב הועברה לידי יוניליוור, וכעת עומדת לזכותה הזכות לטעון ולהשמיע את הצד שלה בסיפור, לרבות דרישות להפחתת הקנס בהתאם לתנאים הקבועים בחוק.
מהרשות להגנת הצרכן נמסר: "הרשות מנועה מלהגיב על הליכים בעודם מתנהלים".
מיוניליוור נמסר: "קיבלנו את ההודעה, ואנו לומדים אותה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.