רשת רמי לוי מסכמת היום (ה') את הרבעון הרביעי של 2016 ואת השנה כולה ורושמת בשורה התחתונה רווח נקי שנתי של 94.5 מיליון שקל, גידול של כ-27% לעומת 2015. הרווח הנקי הרבעוני נותר יציב והסתכם בכ-16.8 מיליון שקל, לעומת 16.6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2015.
הרשת המשיכה בשנה החולפת באסטרטגיית ההתרחבות, ופתחה כ-11 סניפים חדשים. להערכת החברה, סניפים אלה תרמו בין היתר לגידול ברווח. הרשת מפעילה כיום בסך-הכול 47 סניפים, כאשר בימים אלה 3 סניפים נמצאים בשלבי הקמה. בכוונתה להמשיך ולפתוח בשנה הקרובה סניפי דיסקאונט נוספים במקומות חדשים.
החברה רשמה שיפור ניכר גם בשורה העליונה, עם הכנסות שנתיות של 4.54 מיליארד שקל, צמיחה של כ-14% בהשוואה ל-2015. זאת, למרות ירידה במכירות חנויות זהות בשיעור של 3.05%. ברבעון הרביעי של 2016 ההכנסות הסתכמו ב-1.15 מיליארד שקל, עלייה של כ-17% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
החברה הכריזה במקביל לפרסום הדוחות על חלוקת דיבידנד בהיקף של 17 מיליון שקל.
רמי לוי, מנכ"ל החברה, התייחס לדוחות הכספיים ולאסטרטגיית ההתרחבות ואמר: "בכוונת החברה להתחיל במהלך של פריסת חנויות בתוך הערים, תוך שמירה על מדיניות החברה, לפיה כל חנות תציע את סל המוצרים במחיר הזול ביחס לסביבתה, במודל לפיו כל חנות תהיה בשטח של בין 300 ל-700 מ"ר.
"להערכתנו, יש מקום להפעיל כ-80 סניפים עירוניים, ובכוונתנו להקים סניפים אלה בקצב של 10-20 סניפים בשנה, ונבחנת האפשרות להפעיל חנויות שכונתיות גם באמצעות זכיינים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.