בכל הקשור לתוכן, שידורי תאגיד השידור החדש "כאן" זכו למחמאות רבות. עם זאת, נראה כי בכל הקשור לניהול מסחרי, נרשמת בינתיים הצלחה פחות מזהירה: ל"גלובס" נודע כי בשל תקלה טכנית לא מתאפשר להעלות קמפיינים פרסומיים לשידור בערוצי הרדיו.
מבחינת המפרסמים, המשמעות היא שקמפיינים שכבר היו באוויר בגלל הסכמים שכבר היו קיימים עוד מתקופת שידורי רשות השידור, נקטעו באמצע. הסכמים חדשים, שאמורים היו לצאת אתמול (ב') לפועל, נתקעו, והקמפיינים לא עלו. מבחינת התאגיד וזכיין הפרסום החדש טרגט מרקט, מדובר באובדן הכנסות של מאות אלפי שקלים.
תזכורת: בצד החלפת רשות השידור בתאגיד "כאן" הוחלף גם הזכיין שאמור לשווק את זמן הפרסום בערוצי הרדיו ובטלוויזיה. החלק המשמעותי בהכנסות מגיע מהפרסום ברדיו, מאחר שבשונה מהטלוויזיה המסחרית, ערוץ הטלוויזיה של "כאן" יכול על-פי חוק לשדר חסויות בלבד.
מבחינת זכיין הפרסום תפסה קבוצת טרגט ספירט מקבוצת טרגט מרקט את מקומה של שפ"מ, ששיווקה את הפרסום של רשות השידור יותר מ-20 שנה.
בשלב זה, כאמור, עדיין לא ברור מתי תיפתר התקלה הטכנית שמונעת שידורי פרסומות בתחנות הרדיו של התאגיד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.