זמן קצר אחרי שפורסם כי מוניות הדר וחברת גט זכו יחד במכרז הפעלת המוניות בנתב"ג, זועמים נהגי המוניות של הדר וטוענים לפגיעה בפרנסתם.
גט ומוניות הדר זכו יחד במכרז של נתב"ג לאחר שהעניקו 30% הנחה ממחיר במחירון (לא כולל תוספות מיוחדות דוגמת מזוודה). נהגי מוניות הדר, שהפעילו עד כה את מוניות נתב"ג בבלעדיות, זועמים על תנאי ההסכם כשהם טוענים לפגיעה בפרנסתם בין היתר לאור תוספת של 5 שקלים לכל נסיעה מעבר להנחה האמורה.
נכון לרגעים אלה מתנהלים מגעים בין הדר לוד ובין הנהגים, כדי למצוא מתווה שלא יפגע בפרנסה של הנהגים. ברשות שדות התעופה נתנו למו"מ ארכה של עד מחר ב-14:00, בתקווה שיימצא פתרון.
המחלוקת שמובילה את מוניות הדר לשקול את המשך דרכה במכרז נתב"ג היא בינה ובין גט. ל"גלובס" נודע כי הנחת ה-31% שהובילה לזכייה במכרז של שתי החברות הייתה ביוזמת גט' שהבטיחה כי היא תסבסד את ההנחה לנהגים - כשהכוונה, ככל הנראה, לנהגי שתי החברות. כעת מסתמן שגט נסוגה מהבטחה זו, ולכן המכרז כולו מוטל בספק - הן מבחינת נהגי הדר לוד והן מבחינת נהגי גט, שלא מוכנים לספוג את הסבסוד בעצמם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.