"יש לנו חברות יצרניות מדהימות עם מותגי-על בישראל, ועדיין העולם שבין ספק קטן לגדול מתערבב. אנו מוביילם בישראל ומתקדמים בנושא הזה" - כך אמר היום (ד') מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, בפאנל "השראה ושיחה בצידה" בוועידת MAD 2017 של "גלובס".
לדברי אברכהן, "אנו מוכרים היום בהיקף של 1.5 מיליארד שקל דרך קשר אינטרנטי עם הלקוח. היום לקוח יכול מהמשרד באפליקציה באינטרנט לבקש כל מה שהוא רוצה. אנו מכירים אותו ויודעים מה הוא קונה כל הזמן.
"אנו לא מתנהלים מול ספקים כמו שהתנהלנו לפני המחאה החברתית. היום מנהלים את המדף בסופר אחרת. שרשרת ההפצה היא אחרת, ויש יותר אינפורמציה".
יוסי אלבז, מנכ"ל ובעלים של דומינו'ס פיצה בישראל, אמר באותו פאנל: "לא יאומן מה שהצרכן ציפה לקבל מאיתנו לפני שנתיים ומה מרגש אותו היום. אנחנו בעיצומה של מהפכה, ממש בסדר גודל של המהפכה התעשייתית - זו תקופה מרגשת, כי הטכנולוגיה באה ושוטפת כל-כך הרבה מחיי היום-יום שלנו ומקיפה ועוטפת אותנו ומספקת הרבה מאד מהצרכים שלנו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.