ועידת 2017 MAD של "גלובס" התקיימה אתמול (ד') בתל-אביב, ולקחו בה חלק בכירי התעשייה מתחומי השיווק, הדיגיטל, הפרסום והתקשורת מהארץ ומחו"ל. הוועידה עסקה בטרנספורמציה על כל השלכותיה: בארגונים של העולם החדש הנדרשים להגדיר את עצמם מחדש, במודלים השיווקיים, בסביבת הסחר המשתנה, בשיח החדש ועוד.
בין הדוברים הבינלאומיים שהשתתפו: מייקל פרוהליך, מנכ"ל אוגילבי EMEA ומנהל לקוחות בקבוצת הפרסום העולמית WPP; סמנתה ברדשואו, חוקרת מדיה חברתית, מאוניברסיטת אוקספורד; ואווה בארט, מנהלת תחום הניו-מדיה, השיווק והמיתוג של פיליפ אינטרנשיונל.
בין המושבים השונים ניתן היה לפגוש את: שר התקשורת איוב קרא; גיורא בר-דעה, משנה למנכ"ל קבוצת שטראוס; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; רן גוראון, מנכ"ל פלאפון; יוסי אלבז, מנכ"ל ובעלים דומינוס פיצה ישראל; מארק און, מנכ"ל Gett ישראל; גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות, בזק; דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל; מיכאל בר-זאב, מנכ"ל ביג פלוס; זוהר אוריין, יועצת אסטרטגיתלחדשנות מבוססת דיגיטל; מיכל חיון, מנכ"לית משותפת, 2DO; פרופ' קרין נהון, נשיאת איגוד האינטרנט; גיא לרר, מגיש ומנחה טלוויזיה; ענת אלחנני, סמנכ"לית שיווק, פייסבוק ישראל; יעל שפריר, מנהלת פלייבאז MENA; אמיר גיא, מנכ"ל משותף אדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום; שחר מרקוביץ', CDO, בנק הפועלים; יואב פרידור, יו"ר ומייסד באזילה; ד"ר יפעת בן-חי-שגב, יו"רית מועצת הכבלים והלוויין; אורי גל, סמנכ"ל שיווק, יס; יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן, קבוצת סלקום; לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, קבוצת פרטנר; גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה; נדב חנין, סמנכ"ל שיווק, הוט; רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי; שילה אופק קויפמן, מנהלת אנליטיקה קוגנטיבית, IBM; אריאלה דניאלי, מנהלת דיגיטל, תנובה; ואסנת גולן, סמנכ"לית תקשורת, דיגיטל וקיימות, קבוצת שטראוס.
MAD PARK - "גלובס" ויוסי ויניצקי, הממונה על ההייטק בבנק הפועלים, אירחו במסגרת הוועידה חברות סטארט-אפ ישראליות אשר הציגו מגוון טכנולוגיות חדשניות מתחומי השיווק, הצרכנות והפרסום הדיגיטלי אשר נבחרו להציג לראשונה בוועידה.
ועידת MAD
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.