רשת שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי שלה גם לתחום הפארם, ותחל למכור ויטמינים ומוצרים בקטגוריית הפארה-רפואי תחת השם "שופרסל CARE".
בין המוצרים שיימכרו תחת המותג הפרטי: פלסטרים, פדים לחיטוי וחבישה, בדיקות הריון, קונדומים, משקל, תיק עזרה ראשונה ובקבוקי מים חמים, במחירים שנעים בין 10-70 שקלים.
הוויטמינים צפויים להימכר בכ-20-30 סניפים כבר בחודשים הקרובים. מדובר בשוק גדול שלפי הערכות הרשת מוערך בכמיליארד שקל בשנה, שעד כה היה בעיקר נחלתן של רשתות הפארם וחנויות הטבע.
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, מסר כי "שופרסל רואה חשיבות רבה להתרחבות בעולמות הפארם. המהלך הראשון שיוצא לדרך הוא השקת מותג CARE מבית שופרסל, שיציע ללקוחותינו מוצרים פארה-רפואיים איכותיים בפחות כסף".
התזמון של ההשקה אינו מקרי: נזכיר כי בימים אלה צפויה להתקבל החלטת הרשות להגבלים עסקיים האם לאשר את עסקת הרכישה של שופרסל את רשת ניו-פארם, כשהמהלך הנוכחי מאפשר לשופרסל להתחיל לבסס את מעמדה גם בתחום הפארם.
בין הקטגוריות אליהן נכנסה שופרסל עם מותג פרטי מצליח ניתן למנות את החלב של מחלבת הגולן; הגבינות הצהובות שמתחרות בחלב ובגבינות של תנובה וטרה ופגעו בנתחי השוק שלהן ברשת; הבשר הטרי אנגוס המיובא מארגנטינה; מזון תינוקות מתוצרת פריגו ארה"ב; ורק לאחרונה הכריזה החברה כי תיכנס גם לתחום המיצים והמשקאות הקלים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.