העולם שייך לצעירים - וגם בשחקים: חברת התעופה אייר פראנס מציגה מותג חדש בעולם התעופה - חברת תעופה חדשה מטעמה שתיקרא "Joon" ("צעירים").
Joon מכוונת בעיקר לקהל הצרכנים הצעירים, דור המילינאלס (בגילאי 18 עד 33), והיא צפויה להתחיל לפעול בטיסות לטווח הבינוני מנמל התעופה שרל דה גול פריז בסתיו הקרוב (החל מ-29 באוקטובר). בשלב הבא, במהלך קיץ 2018, החברה תפעיל טיסות לטווח הארוך.
הפנייה לנוסעים הצעירים שמה את הדגש על הפן הטכנולוגי ועל הרגלי צריכה ספונטניים. לצד העיצוב הצעיר, החברה מתכוונת להציע חוויית טיסה טכנולוגית שלטענתה תהיה ייחודית. אנשי הצוות של החברה יתלבשו בשפת הלבוש של הנוסעים שקופצים לחופשה קצרה ובהתאם ללוגו של החברה בגווני כחול.
בחברה מדגישים כי לא מדובר במודל של לואו קוסט, כי אם בחוויה שתכלול מוצרים ושירותים מקוריים. מעבר לזה לא חושפת אייר פראנס מידע אודות המותג, מה שיקרה בחודש ספטמבר הקרוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.