חברת סלקום הודיעה לבורסה על כך שהגיעה ל-150 אלף מנויים בשירות הטלוויזיה שלה, סלקום TV.
ההודעה של סלקום לבורסה הגיעה לפני שמנכ"ל סלקום ניר שטרן מודיע על כך במסגרת כנס שבו הוא משתתף, ומכיוון שמדובר במספר מהותי, החליטה החברה להוציא על כך דיווח.
לדברי שטרן, "סלקום TV, מחוללת התחרות בשוק הטלוויזיה, הודיעה היום על 150 אלף לקוחות, נתח שוק של 10%, שמציבים אותה כשירות הטלוויזיה המועדף על הצרכנים אשר ממשיכים להצטרף אליו בקצב מוגבר".
את מחצית השנה סיימה סלקום עם 137 אלף מנויים בטלוויזיה, והיא דיווחה על כך בדוחותיה לרבעון השני של 2017. כלומר, מיוני ועד היום החברה גייסה 13 אלף מנויים - קצב גיוס מרשים בהתחשב בכך שהרבעון השלישי עדיין לא נגמר.
בנוסף, ככל הנראה הכניסה של פרטנר לשוק הטלוויזיה האיצה את גיוס המנויים גם אצל סלקום, כפי שהיה מצופה שיקרה, וזאת באמצעות נטישה של לקוחות הוט ו-yes שבוחרים להפסיק לשלם סכומים מאד גבוהים עבור הטלוויזיה שלהם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.