הזכייה של נטע ברזילי במקום הראשון באירוויזיון שחררה את סכרי היצירתיות של משרדי הפרסום, שהציפו היום (א') את המדיות עם פרסומות המתקשרות לזכייתה. מדובר בשיווק בזמן אמת (real time marketing) - אחד הטרנדים הלוהטים בשיווק בשנים האחרונות. זהו מהלך טקטי קריאטיבי, שבו מחברים אירוע תקשורתי בולט לפרסום של המותג כדי להיתפס רלוונטיים ולרכב על הבאזז שכבר קיים ממילא.
ועד שברזילי תוביל בעצמה קמפיין, הנה צבר עבודות שעלו היום בדמותה:
דורקס (משרד הפרסום לעומק התודעה)
דורקס -לעומק התודעה
שוקולד השחר (משרד הפרסום ענבר מרחב)
פרסומות של שוקולד השחר (משרד הפרסום ענבר מרחב)
am:pm (משרד הפרסום גרייט אינטראקטיב)
am pm (משרד הפרסום גרייט אינטראקטיב)
קליק (משרד הפרסום גרייט אינטראקטיב)
סטורי של קליק (משרד הפרסום גרייט אינטראקטיב)
אל-על (משרד הפרסום מפה לאוזן)
אל-על (משרד הפרסום מקאן)
מילקי שטראוס (משרד הפרסום טינק)
מילקי שטראוס (משרד הפרסום טינק)
פרימור (משרד הפרסום יהושע tbwa)
פרימור (משרד הפרסום יהושע tbwa)
קניוני עופר (משרד הפרסום יהושע tbwa)
קניוני עופר (משרד הפרסום יהושע tbwa)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.