חברת דואר ישראל מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון 2018, מהם עולה כי החברה הצליחה להגדיל את הכנסותיה ב - 0.4% בלבד ל - 460.1 מיליון שקל לעומת כ-458.4 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד. לדברי החברה העלייה נובעת ברובה מהמשך צמיחה בתחום הסחר המקוון, אשר גדל ב-44.5% בהכנסות מול רבעון מקביל. כמות החבילות המשיכה לצמוח ברבעון והסתכמה ב-14.5 מיליון חבילות, לעומת 12.6 מיליון חבילות ברבעון מקביל אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון עמד על כ-29.7 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-0.7 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. הרווח התפעולי צמח ברבעון ועמד על כ-42.8 מיליון שקל, לעומת כ-11.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
ה- EBITDA (רווח לפני פחת והפחתות) ברבעון עלה ועמד על כ-72 מיליון שקל (כ-15.7% מההכנסות), לעומת כ-41 מיליון שקל (כ-8.9% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל: "גם ברבעון הראשון של 2018 המשכנו להתמקד בשיפור השירות, תוך המשך פתיחת מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשום לרווחת הציבור, כחלק מהיערכותנו לגידול בהזמנות חבילות מחו"ל ועל מנת לפשט ולייעל תהליכים לוגיסטיים מורכבים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.