יועץ הפרסום האסטרטגי של הליכוד בבחירות 2015, רמי יהודיחה, התחיל לעבוד עם הקמפיין של משה ליאון לראשות עיריית ירושלים.
יהודיחה, הבעלים של משרד הפרסום Lead, מזוהה מאוד עם הליכוד, אחרי שהוביל בצמוד לראש הממשלה בנימין נתניהו קמפיין מנצח בשנת 2015. רבים מן היועצים שעבדו אז בצמרת הליכוד - כמו ניר חפץ ושלמה פילבר - מצויים כיום בעוינות ישירה עם ראש הממשלה, מאז שהפכו לעדי מדינה נגדו.
לעומת זאת, יהודיחה וגם יועץ התקשורת הפוליטי עופר גולן שמרו על קשר טוב ורציף. גולן משמש בימים אלה כדובר של משפחת נתניהו. יש להניח כי יהודיחה ימשיך לעבוד עם הליכוד ועם נתניהו במערכת הבחירות הבאה, אם יתבקש לכך על-ידי נתניהו.
בינתיים, הוועדה המוניציפלית של הליכוד, בראשות חיים ביבס, לא הודיעה עד כה על תמיכה במועמדות של השר להגנת הסביבה זאב אלקין, וכך תקציב הבחירות שעשוי היה לסייע לאלקין להתקדם בקמפיין הבחירות שלו לראשות העירייה - עדיין לא מצוי בידיו. נכון להיום, אלקין אמור להסתייע בתקציב סיעתו המוניציפלית של ניר ברקת, "ירושלים תצליח", לשם מימון חלקי של מערכת הבחירות.
משה ליאון, לעומת זאת, נתמך על-ידי ראש ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, וראש ש"ס, השר אריה דרעי, וכאמור הוא התקדם בתכנון מערכת הבחירות ושכר את יהודיחה לעבוד לצידו בירושלים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.