משרד התקשורת שמע בהפתעה את המבצע של רמי לוי תקשורת שנחשף ב"גלובס", והחליט כי יש בו פוטנציאל לסכנה לתחרות. המשרד יבקש הבהרות מלוי, בעיקר משום שהוא חושש שהמבצע יביא למלחמת מחירים אגרסיבית נוספת שתטלטל את השוק.
ממשרד התקשורת נמסר: "אנו מבינים שישנה כאן פגיעה חמורה בשוק ובתחרות. אנו בוחנים את כל האמצעים העומדים לרשותנו על-מנת למנוע פגיעה זו".
לוי יצא היום במבצע חסר תקדים בסלולר והחל למכור לחברי המועדון שלו חבילות סלולר בשקל אחד בחודש למשך שנה. מדובר בחבילה מלאה הכוללת שיחות סלולר וגלישה בהיקף של עד 8 ג'יגה בחודש.
הפעם האחרונה שנמכרה חבילת סלולר בשקל הייתה במבצעים שערכה גולן טלקום כשמכרה מנוי שני בשקל, אך ככל הידוע מבצע כזה לא היה בשוק הסלולרי מעולם. גורם בכיר ברמי לוי תקשורת אישר את הפרטים. המבצע הוא עד 16 באוקטובר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.