הישג נאה לקשת: בפעם הראשונה מאז פיצול ערוץ 2, הזכיינית שולטת בטבלת הרייטינג השבועית, כשכל 10 התוכניות המדורגות כבעלות ממוצע הרייטינג הגבוה ביותר הן שלה.
החגים אמנם נחשבים לזמן שבו נוטים לשדר כמות גבוהה יותר של שידורים חוזרים, מתוך תפיסה שהקהל לא נמצא מול המסך, אך נתוני הרייטינג מלמדים כי דווקא 3 תוכניות ששודרו בשידור ראשון - הסרט "ישמח חתני", "דייט ראשון" ו"אהבות ושקרים" - זכו ברייטינג ראוי שמתאים לימי חול. כך, הסרט "ישמח חתני", שהוא גם התוכנית הנצפית ביותר השבוע, זכה לרייטינג של 15.3% ו- 418 אלף צופים; התוכנית "אהבה ושקרים" הגיעה לרייטינג של 14.1%; ו"דייט ראשון" רשמה 13.3%.
מולן בחרה רשת להציב תוכניות בשידור חוזר: "אף פעם לא מאוחר" ו"סיירת אמא", שזכו לרייטינג של 5.2%; ו"אמבולנס", שהגיעה ל-8.5%.
רייטינג 16-9-18
בנוסף מובילה קשת על שתי המתחרות - רשת וערוץ 10 - בממוצע הפריים-טיים שעמד על 9.8%, לעומת ממוצע של 4.9% לרשת ו-4.7% ל-10.
עם זאת, לא בטוח שבמבחן התוצאה הכלכלית קשת עושה צעד נכון, שכן ההובלה בפריים-טיים עולה לה כסף יקר, בעוד שרשת מתנהלת בחסכנות. לכאורה הפער אמור לשחק לטובת קשת בנושא הפרסומות, כי המפרסמים משלמים לפי נקודת רייטינג, וזמן הפרסום של קשת הביא יותר כסף. לפיכך נשאלת השאלה האם ההבדל בהכנסה לפרסום אכן הצדיק "בזבוז" תוכניות? לא בטוח.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.