גוגל חשפה פיצ'רים חדשים עבור מנוע החיפוש שלה, לרגל ציון 20 שנים להקמת חברת הענק. בפוסט בבלוג הרשמי שלה, תחת הכותרת "שיפור החיפוש עבור 20 השנים הבאות", הציגה גוגל את השינויים. בן גומס, שעומד בראש החיפוש בגוגל, כתב כי "תמיד יש דרכים נוספות בהן אנחנו יכולים לעזור לאנשים לגשת למידע שהם צריכים".
הפיצ'ר החדש, Collections, יאפשר לאנשים לשמור את החיפושים שביצעו ואת התוכן שעלה בהם בצורה נוחה, כדי לגשת אליהם שוב מאוחר יותר. הפיצ'ר activity cards יזכיר בעת החיפוש חיפושים קשורים לנושא שהמשתמש ביצע בעבר, ועמודים בהם ביקר, ויהיה זמין בהמשך השנה. בנוסף, כל חיפוש יציג אפשרויות לתתי נושאים שעשויים להיות רלוונטיים למשתמש עם מידע מתעדכן לאותם הנושאים, ללא צורך להיכנס לאתר אחר כדי למצוא אותו.
גוגל מציגה גם ניוזפיד מעודכן בשם Discover, שיושק בשבועות הקרובים. הניוזפיד יותאם אישית לכל משתמש, עם סרטונים וכתבות שהחברה חושבת שהוא יתעניין בהם, וכך יוצג למשתמשים תוכן מבלי שיצטרכו לחפש אותו. הפיד החדש יופיע בדף הבית של גוגל במובייל, מתחת לשורת החיפוש.
קרן קורבי, מנהלת מוצר בצוות החיפוש של גוגל, כתבה בפוסט באתר החברה כי "זה עוזר להיתקל בדברים שאפילו לא התחלתם לחפש".
בנוסף, גוגל משפרת גם את חיפוש התמונות שלה, ותשלב יותר תוכן ויזואלי בתוצאות חיפוש, כולל סרטונים וסטוריז.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.