אחרי עשור, סמנכ"ל המכירות של רשת יינות ביתן, ערן וידר, עוזב את תפקידו.
בעלי השליטה ברשת יינות ביתן, נחום ביתן, שלח מכתב לעובדים החברה, בו כתב כי "בהחלטה משותפת ולאחר 10 שנות עבודה ברשת, יוצא ערן וידר, מנהל המכירות הארצי של הרשת, לדרך חדשה".
ביתן הודה לוידר על פועלו ואיחל לו הצלחה.
המהלך המשמעותי ביותר שליווה וידר לאורך שנות פעילותו ביינות ביתן היה רכישת רשת מגה בשנת 2016. היקף רכישת 127 סניפי מגה עמד על 325 מיליון שקל.
וידר (42) מסר ל"גלובס" כי אחרי 10 שנים מאתגרות ועמוסות פעילות, הוא יוצא לדרך חדשה. "בחודשים הקרובים אקח לי את הזמן לחשוב על הדרך החדשה בה אבחר. בעברי הייתי ספק, אבל עולם הקמעונאות הוא מאתגר הרבה יותר, וכעת אחרי עשור אני מרגיש שהגיע הזמן לשינוי".
מרשת יינות ביתן נמסר: "ערן וידר עבד ביינות ביתן כעשור וביקש לפנות לאתגרים חדשים. החברה מודה לערן על שנים יפות של תרומה והישגים, ומאחלת לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.