רשת דאנקן דונאטס ממתגת את עצמה מחדש. אחרי חודשים שבהם הרשת בחנה שמות חדשים, היא סוף-סוף נפטרת מהמילה "דונאטס" ומעכשיו היא תיקרא רק "דאנקן". שינוי השם יחל בינואר הקרוב ויכלול גם לוגו חדש, שיתחלף תחילה בארה"ב ובסופו של דבר יתחלף בכל סניפי הרשת בעולם.
התחרות הגדלה בענף הקפה וארוחת הבוקר דחף את דאנקן למתג את עצמה כיותר מרשת דונאטס ולשמור על רלוונטיות בקהל היעד שלה. האסטרטגיה החדשה של החברה כוללת צמצום המגוון בתפריטים שלה, שיפור השירות והתמקדות בעיקר במשקאות, במקום במאפים. כיום המשקאות מהווים 60% ממכירות החברה.
נציגי החברה הדגישו היום (ד') כי החברה לא מורידה את הדונאטס מהתפריטים שלה. מדי שנה הרשת מוכרת מעל ל-3 מיליארד דונאטס ברחבי העולם.
בנוסף, דאנקן צופה כי תפתח אלף סניפים חדשים בשלוש השנים הקרובות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.