חברת פלאפון משלמת מחיר על התקלות ברשת במהלך חודש ספטמבר 2018, בדמות נטישה של כ-10,000 מנויים נטו. מפת הניודים בחודש שעבר מלמדת כי היקף הניודים השלילי של החברה (מצטרפים חדשים פחות הנוטשים) כתוצאה מהתקלה היה גבוה סמוך לשרשרת התקלות, אך הוא מותן, ונראה כי הנזק ברמת הנטישות בתגובה לתקלת מיצה את עצמו.
בשוק העריכו כי פלאפון תשלם מחיר כלשהו כתוצאה מכך שהתקלה התמשכה על פני מספר ימים, אך נראה כי הצרכן הישראלי כבר מבין שתקלות טכניות מתרחשות לעתים ברשתות, וכל עוד הוא משוכנע שהחברה מקפידה לדווח בשקיפות ולהיות הגונה בפיצוי שהיא מעניקה בתמורה ללקוחות - היא לא מאבדת קרדיט, והם לא ממהרים לנטוש.
את חודש ספטמבר ממשיכה להוביל חברת We4G מבית אקספון, עם ניודים בהיקף של כ-6,800 מצטרפים לרשת. החברה שומרת על קצב גיוס בהתאם לתוכניותיה, והיא נאמנה לאסטרטגיה השיווקית שלה עם מספר מועט של תוכניות אטרקטיביות שעושות את העבודה.
מי שהצליח החודש לנייד אליו מנויים בהיקף נאה הוא רמי לוי תקשורת, שיצר באזז גדול בשוק בעקבות המבצע הייעודי ללקוחותיו שבו מכר חבילת סלולר בשקל. לוי צירף כ-2,000 מנויים חדשים, ויהיה מעניין לראות האם בחודש הבא הוא ימשיך לשמור על אותו קצב גיוס או שיחזור להיקף גיוס נמוך יותר כבשגרה.
פרטנר הצליחה החודש לעבור לגיוס חיובי מצומצם אבל עדיין חיובי, אחרי שבחודשים האחרונים החליטה שהיא לא משתתפת במאבק על לקוחות שמטבעם מוגדרים כלקוחות מחיר בלבד. החברה סיימה את החודש החולף עם גיוס של כ-1,100 ניודים בלבד, בעוד מתחרתה סלקום מגייסת כ-400 מנויים מתניידים בלבד, והוט מובייל מסיימת את החודש עם ניוד שלילי של כ-1,100 ניודים. גולן טלקום שומרת על גיוס חיובי של כ-600 מתניידים.
המתחרה 019 מובייל שומרת על קצב גיוס נאה גם בספטמבר עם ניוד חיובי של כ-1,400 מתניידים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.